Październik, 2010

Po mieście

Wtorek, 12 października 2010 · dodano: 13.10.2010 | Komentarze 0

Wieczorny ziomming po mieście w składzie AniaDB, Johnny, Grek, Fabryka, Czarny, Chomick und ja. Spotkaliśmy się z Grekiem po drodze, następnie dobiliśmy do miejsca gdzie stał krzyż i znów stoi parakrzyż i się modlą. Następnie udaliśmy się na Rondo Zesłańców Syberyjskich, gdzie na płocie neonazi debile wymalowali przerobioną wersję "Polski Walczącej" na NR z kotwicą, niestety obok pojawiły się skrajnie prawicowe hasła i znaki Falangi, czy innego ścierwa.
Dalej odwiedziliśmy Dareiosa w domu, a następnie udaliśmy się do OSiRu, gdzie dzięki uprzejmości obsługi wprowadziliśmy rowery do jednego z dwóch kibelków, robiąc to w stylu PKP. Tam spożyliśmy napoje kolarskie z Konstancina i powrót nastąpił metrem.
Dziękóweczka :)

KPN

Niedziela, 10 października 2010 · dodano: 10.10.2010 | Komentarze 0

Wybraliśmy się z Anią do Kampinosu, dzień był ciepły i jazda była całkiem przyjemna. Trasa wiodła wzdłuż Wisły, potem nad Kępą Potocką i przez Lasek Bielański. Wjechaliśmy do KPN od strony Wólki Węglowej i Ania się uparła robić za przewodnika. Ja chciałem przez Laski do Sierakowa i na "Tygrysią", a Ania jadąc przed siebie skręcić to tu, to tam. Koniec końców wyjechaliśmy w Sierakowie i trafiliśmy na singla, ale zjechaliśmy z niego i dalej przemieszczaliśmy się metodą losową. Zrobiliśmy sobie sesję zdjęciową z małym Padalcem i kilka minut później zjedliśmy 2 śniadanie, na słonecznej polance. Wyjechaliśmy z lasu w Truskawiu.
W drodze powrotnej zahaczyliśmy o MC Donald's, a na wysokości Syrenki napatoczyliśmy się na performance "Głową w chmurach". Przenieśliśmy się dzięki temu w świat wyobraźni.
Dzień bardzo sympatyczny, mimo że wieczorem już bardzo chłodny.
Kategoria wycieczka, 81-100km

Kabaty - Powsin - Wilanów

Sobota, 9 października 2010 · dodano: 09.10.2010 | Komentarze 0

Ania zabrała mnie na małą wycieczkę po okolicy.