Lipiec, 2010

Spontan

Środa, 21 lipca 2010 · dodano: 30.07.2010 | Komentarze 0

Założyłem nowe oponki, tym razem Conti Race King SS 2.2. Lekkie i szybkie. Takie pierwsze wrażenia. Prędkość powyżej 33km/h bez problemu do utrzymania na asfalcie. Jeszcze nie miałem okazji testować w piachu czy na szutrze. Pojechałem na nich do Ani, gdzie zostałem już na noc. Rano pojechałem do pracy i z pracy wiadomo do domu.
Kategoria praca, spontan, trening

Wieczorne Zegrze

Środa, 14 lipca 2010 · dodano: 14.07.2010 | Komentarze 0

Dostałem od Sijdżeja info że jadą z Johnnym nad Zegrze. Kurde, taka okazja, szczególnie że nie byłem tam od zeszłego roku. Udało się dotrzeć pod Metropolitan z lekką obsuwą. Poczekaliśmy jeszcze na Anię i ruszyliśmy w składzie Ania, Johnny, Sijdzej, Ziom, Student, Jeendrek i ja. Tempo miało być spacerowe i czasami takie było, a czasami było BiO. Trasa wiodła nad kanałkiem, z powrotem część nad kanałkiem, a część po asfalcie. W Rembelszczyźnie był otwarty sklep, gdzie się posililiśmy. Potem już następowały rozjazdy.
Super wypad, dziękówka. Szkoda że wszystkie sklepy nad Zegrzem pozamykane.

Sprawy serwisowe

Wtorek, 13 lipca 2010 · dodano: 13.07.2010 | Komentarze 0

Podjechałem do Adriana, żeby pożyczyć sztycę i siodło, gdyż moje zaczęło strzelać i nie potrafiłem zlokalizować co jest przyczyną. Porobiliśmy różne kombinacje i cisza. W końcu wróciliśmy do moich szpejów i co? I cisza. W końcu, nic nie strzela :)

Dzięki Adrianie :)
Kategoria newsy, spontan, <10KM

Ursynów - Bródno

Sobota, 10 lipca 2010 · dodano: 13.07.2010 | Komentarze 0

W sobotę z rana wyruszyliśmy z Anią pod Rurkę, gdzie czekała już na nas ekipa. Stamtąd pojechaliśmy w stronę Bródna, a dokładniej lasku bródnowskiego. Tam dołączył do nas Darek i Samolot. Pokręciliśmy trochę po lasku i musieliśmy się ewakuować w stronę mojego domu, bo obtarcia u Ani nie dawały za wygraną. Reszta pojechała do Marek na "Bercika" a my do domu. Przebitka przez most Grota-Roweckiego komunikacją miejską. Szkoda nerwów na przebijanie się między autami.

W dodatku szwankował mi licznik, zbyt daleko czujka od magnesu. (Dane orientacyjne)
Kategoria wycieczka

Bielany-Ursynów

Piątek, 9 lipca 2010 · dodano: 13.07.2010 | Komentarze 0

W sobotę mieliśmy jechać do Marek na przygotowanie i objazd trasy na Memoriał "Bercika", więc w piątek udałem się do moje lubej razem z rzeczami. Generalnie mocno dociążony, bez formy :(. Nie wiem co się stało, ale szło mi całkiem nieźle.
Z domu pojechałem nad Kanałek, dalej nad Wisłą i przeskok na Wisłostradę na wysokości Łazienkowskiej, potem Dolina Służewiecka. Na wysokości toru na Stegnach wyjechała po mnie Ania, tam moja średnia wyszła 27km/h przy dystansie ok 19km.
Dalej pojechaliśmy już lżejszym tempem, i gdzieś na Ursynowie złapałem kapcia z tyłu. Dopompowałem, ale to nie wiele dało i ostatnie 1,5km pokonałem prowadząc rower.

U Ani zmieniłem dętkę i tak się skończył rowerowy piątek.