Stare Kiejkuty - Biskupiec - Stare Kiejkuty

Piątek, 4 czerwca 2010 · dodano: 16.06.2010 | Komentarze 0

Weekend bożocielny spędziłem z Anią i jej rodziną na Mazurach. Zabraliśmy ze sobą rowery, więc trzeba było je do czegoś wykorzystać. Ania - weteranka tych rejonów, pokazała mi rewelacyjną trasę do Biskupca. Mniej więcej w 1/3 trasy szosa staje się praktycznie wolna od ruchu samochodowego, za to jest mocno pofalowana i co chwila jest podjazd, zakończony oczywiście zjazdem i tak gdzieś przez 10km :) W dodatku widoki są rewelacyjne i cieszą oko :) Byłem w rowerowym 7 niebie, a raczej byłbym gdyby nie upierdliwy wmordewind. Co by nie mówić, trasa i tak jest na mocne 5+ :)

Po drodze zjechaliśmy na lody dla ochłody, znaleźliśmy zaciszne miejsce i oddaliśmy się przyjemności konsumowania. Następnie ruszyliśmy prosto do Biskupca, gdzie w całkiem przyjemnej knajpce zjedliśmy pyszną rybkę. Chwilę odpoczęliśmy i nastał czas powrotu. Nie zatrzymywaliśmy się już specjalnie na zdjęcia z trywialnego powodu, padła nam bateria :P