Objazd Mazovii Piaseczno

Sobota, 14 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 3

Od paru dni na forum Mazovii toczy się dyskusja o stanie trasy w Piasecznie. Organizatorzy postanowili zorganizować na dzień przed objazd trasy dystansu FIT. O 15:30 z miejsca startu ruszyła mała wycieczka krajoznawcza za samochodem technicznym. Trochę mnie to rozczarowało, myślałem że sam Cezary pofatyguje się na rowerze trochę ubrudzić.
Tempo nie było straszne, a sama trasa szybka i płaska. Jedynie po rozjeździe fit/mega pojawiły się słynne sekcje kałuż. Wszystko dało się ominąć bokiem, w niektórych miejscach zostały wytyczone i zabezpieczone taśmą objazdy.
Jednak taka gonitwa po płaskim to nie jest to co lubię. Wolę się zmęczyć na podjazdach i poszaleć technicznie na zjazdach niż takie popierdalanie za króliczkiem. Jutro nie startuję, nie ma emocji. Co innego jakbym miał pakiet wykupiony i miałby się zmarnować.

W drodze powrotnej dokonaliśmy z Anią jeszcze małych zakupów i w domu zrobiliśmy sobie kolarską ucztę.
Kolarska uczta © cons

Kurczak z migdałami w białym winie do tego penne i sałatka z pomidorów, świeżego ogórka, sałaty i pestek słonecznika w sosie włoskim.
Paluchy lizać!

viatrak
| 08:49 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Po prostu za smacznie wygląda. Zadziałało jak reklama telewizyjna na małe dziecko.
cons
| 05:41 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Miło, że mogliśmy kogoś zainspirować do kucharzenia mimo tak później pory :)
viatrak
| 22:25 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Przez zupełny przypadek trafiłem na twój wpis i powiem, że pomimo późnej pory zaraz pójdę do kuchni i przygotuję sobie tak wspaniały posiłek. Bardzo apetycznie i estetycznie wygląda.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispi